Gårdagens köp

Det mesta av mitt smink har tagit slut, därför var jag tvungen och köpa nytt igår. 
 
Fit me powder, 129:-
Har aldrig provat detta puder innan, första gången var igår kväll. Gillar det hur som helst. Ger ett naturligt resultat. Och sedan gillar jag märket. 
 
 
Fit me concealer, 99:-
Bäästa concealern enligt mig. Den täcker hur bra som helst och räcker väldigt länge. Man får mycket produkt för ett billigare pris. Om man jämför med andra concealer för samma pris, så är denna bäst, tycker jag. Kan starkt rekommendera. 
 
E.l.f powder brush, 45:-
Jag tycker e.l.f:s borstar är riktigt bra, och jag har ingen lust att lägga mycket pengar på en borste om denna för 45kr är lika bra. Jag använder den dock inte till mitt puder, utan använder den till min bronzer och blush. 
Ester kavaj ginatricot, 199:- 
Jag brukar sällan handla på ginatrciot, eller jag tycker att de har sina perioder. Ibland har de grymt snygga kläder och ibland har de ingenting. Blev dock väldigt glad när jag hittade denna kavajen, slash koftan. Det är mer som en kofta. Jag ska använda den som det i alla fall. 
 
Helga topp ginatrciot, 149:-
Har alltid velat ha denna tröja. Den är supersöt, sitter bra och är väldigt billig. Om ginatricot ska fortsätta ha såhär snygga kläder för så billiga priser kommer jag nog handla där oftare ^^ 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Hängeru här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsåågod:

RSS 2.0