Godmorgon Söndag

Satt uppe till ganska sent igår. Har gjort en rejäl förändring på mitt bloggande, och det kommer ni märka av från och med idag. Jag ska lägga ner mer tid, fixat mer tidsinställda så att bloggen hela tiden rullar på i en lagom mängd. Den värsta tiden i skolan är över och jag kan börja fokusera med på mitt bloggande. Vilket känns super!
Lyckades köpa 2 nya plagg igår och lite annat stuff också, jag menar, det är svårt att inte köpa något. Något utav det bästa som finns är att handla nya kläder. Och lite extra till att handla höstkläder, älska älska älska!
Ett enskilt inlägg om vad jag köpte kommer att komma senare. 
 
Har inte bestämt vad jag ska göra idag, eftersom jag inte har varken läxor eller prov så har jag en helt fri dag till att göra vad jag vill. Och det tänker jag uttnytja till bloggen. 
Åååh minnen, har lyssnat på denna gamla låten hela morgonen. Lyssnade på den heeeela tiden för några år sedan, jag tycker fortfarande att den är grymt bra. Lyssna på hela, på hööög volym. Refrängen är så himla chill.
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Hängeru här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsåågod:

RSS 2.0