2xu löpartights

Det finns inget annat jag vill ha lika mycket som 2xu löpartightsen. Har ni inte hört talas om dem har ni verkligen missat något.

 Grymt snygga och jag är på riktigt kär i dem. Dock så har alla dem nu typ, det är lite tråkigt kanske, men jag vill ha dem ändå. 
 
Här står det lite om dem: 
"2XU Kompression tights för damer består av materialet PWX FLEX för bästa möjliga rörlighet och flexibilitet.

Utrustad med kraftigt material som ger mycket bra stöd till vader, lår- och sätesmuskulatur. Graderat tryck på tyget som vi högintensiv träning ökar hastigheten på blodströmmen tillbaka till hjärtat."

Sedan om dem verkligen hjälper så mycket för stela och trötta muskler osv osv, vet jag inte om jag tror på jättemycket. Men de är grym snygga, och jag behöver dessutom ett par nya löpartights. 
 
Sedan kommer det svåra vad för färg man ska ha, jag tycker dem rosa är riktigt snygga, samtidigt som de vita, bilden högst upp, också är sådär simpelt och snyggt. 
 
 
Har sett att de kostat runt 1299kr, men jag ska leta runt lite till. XXL sålde dem för bara 679kr, och det lät väldigt bra. 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Hängeru här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsåågod:

RSS 2.0