Nu mår man

Mitt första inlägg här på bloggen, det känns bra och lite speciellt på något sätt. Fast att jag haft mer än 10 bloggar sedan innan känns det speciellt med denna bloggen. Kan vara för att jag satt med designen i 3h och försökte få den perfekt - vilket den blev! Älskar den, och med allt fixat och klart är jag nu redo att börja leverara med inlägg. 
 
Matilda Nilsson Edin är mitt hela namn, dock hör jag bara någon säga hela det namnet när det gäller något upprop i skolan av något slag. Jag har, i nästan hela mitt liv, blivit kallad Tilda. Hur och varför det blev så har jag inte aning om. Jag gillar Tilda bättre, och det är nog därför Tilda Edin är som mitt namn. 
 
Jag har drivit många olika sorters bloggar sedan innan, och det mesta har varit hästbloggar. Jag har inte riktigt bestämt vad denna bloggen ska kategoriseras som, men den ska nog få bli mer neutral. 
Denna bloggen kommer helt enkelt att skriva av mitt liv. Allt som är viktigt och händer i mitt liv kommer jag dela här med er. Och snart när ni lär känna mig bättre kommer ni förstå varför jag älskar att bland annat friidrott, ridning och att fotografera. 
 
Har mycket planer på gång, och det ska bli väldigt kul att kicka igång bloggandet igen - hoppas ni vill hänga på♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Jaa va grymt att du börjat blogga igen :D

Svar: Hahah aa, ska väl försöka O blogga bra denna gången ;))
tildaas.webblogg.se

2014-09-27 @ 22:31:55 - http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Hängeru här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Varsåågod:

RSS 2.0